کد خبر: ۱۰۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 03 October 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، امیر رضا خادم معاون وزیر و معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ، در آیین اختتامیه همایش بزرگ دوچرخه سورای "بناب شهر دوچرخه" گفت: بناب، به عنوان شهر دوچرخه ایران ثبت ملی می‌شود.

وی اظهار کرد: برای حفظ سلامت محیطی و شهری و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی عمومی در جامعه، توسعه ورزش و فرهنگ دوچرخه سواری، سرآمد و الگوی حرکتی است.

خادم افزود: شهرستان بناب با داشتن علاقمندان و نهادینه شدن فرهنگ دوچرخه سواری، به خوبی توانسته الگوی مناسب اجتماعی را توسعه دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: پیشنهاد ثبت ملی بناب، به عنوان شهر دوچرخه از سوی وزارت ورزش و جوانان به سازمان گردشگری و میراث فرهنگی با توجه به ظرفیت و توانمندی های موجود شهرستان بناب و آن چه از نزدیک شاهد آن بودم، ارائه خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: این همایش بزرگ توسعه ورزش همگانی در بین احاد جامعه را به خوبی نشان می‌دهد.

خادم افزود: افتخار بزرگی برای ورزش منطقه است که بناب در کشور به عنوان شهر دوچرخه می شناسیم و این شهر در توسعه ورزش همگانی در کشور مطرح است.

وی گفت: شهرستان بناب با تلاش مسئولان و همیاری مردم، توانسته الگویی برای سایر استان‌ها و شهرها باشد و این همایش در ارتقاء ورزش همگانی نقش مهمی دارد.

گفتنی است؛ هفدهمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با شعار "بناب، شهر دوچرخه"، امروز با حضور بیش از 15 هزار نفر به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :