مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در میان کودکان و نوجوانان با بهره گیری از زبان هنر و ادبیات اثربخش‌تر است، زیرا زبان هنر و ادب در انتقال مفاهیم تربیتی و اجتماعی و آموزه‌های دینی و اسلامی بسیار جذاب و موثرتر است.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 15 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ رستگار افزود: در مراکز کانون، آموزش مفاهیم تربیتی و اجتماعی و همچنین آموزه‌های دینی، به شیوه ی غیرمستقیم و با بهره گیری از واسطه‌ها و امکانات فرهنگی موجود در مراکز و متناسب با توان ذهنی جامعه هدف شکل می‌گیرد.  

وی گفت:  عمق بخشیدن به آموزه‌های دینی در کودکان و نوجوانان، در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری با حضور مربیان توانمند و با تجربه و با بهره گیری از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری اعضای مراکز را از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در امان نگه می‌دارد.  

رستگار ادامه داد: در همین راستا و با هدف ترویج، توسعه و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در میان مخاطبان و عموم مردم ایستگاه نقاشی و کارت پستال سازی با حضور همکاران ستادی و مربیان مراکز و اعضا در پیاده راه طالقانی برگزار شد. 

وی مطرح کرد:  الگوآفرینی، سالم سازی، تشویق، قصه گویی، متون ادبی، عکاسی، نقاشی،کتابخوانی،شعرخوانی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب و... از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی در نهادینه کردن حجاب و عفاف در کودکان و نوجوانان در میان مراکز فرهنگی هنری کانون است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار