تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
رئیس جمهور گفت: قدرت نظامی و اقتدار ایران در منطقه امنیت ‎ساز است،متاسفانه برخی از کشورها در حال انتقال ناامنی و تروریسم از غرب و ایالات متحده به منطقه هستند.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 14 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه کرمانشاه، دکتر ابراهیم رئیسی در دیدار با عموم مردم استان کرمانشاهج در ورزشگاه ۶ هزار نفری امام خمینی(ره)، ضمن تبریک دهه ولایت، استان کرمانشاه را استان مقاومت، دفاع و ایستادگی در برابر دشمنان معرفی کرد و اظهار داشت: برخی کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی و تروریست از غرب به منطقهج هستند، قطعا ملت ایران هیچگونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی پذیرد و هرگونه خطای آمریکا در منطقه با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.


وی افزود: در جمع مردم مقاوم کرمانشاه به آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها در منطقه پیام می‌دهم که ملت بزرگ ایران هیچ‌گونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرند و هرگونه خطای آمریکایی‌ها در این منطقه با پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای مواجه خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که چشم طمع در این منطقه به هیچ جا نداشته باشد و ارتباط او یا عادی‌سازی روابط رژیم به هیچ وجه برای این رژیم امنیت ساز نخواهد شود.
۹
آیت الله رئیسی بیان کرد: قدرت نظامی و اقتدار ایران در منطقه امنیت‎ساز است،متاسفانه برخی از کشورها در حال انتقال ناامنی و تروریسم از غرب و ایالات متحده به منطقه هستند.ما دخالت بیگانگان و آمریکایی‎ها را در منطقه جز ایجاد بحران و ناامنی چیز دیگری نمی‎دانیم، رژیم صهیونیستی بداند که نباید چشم طمع در این منطقه به هیچ کجا داشته باشد.

آیت الله رئیسی ابراز کرد: کرمانشاه مهد عالمان، فرهیختگان و بزرگان علم و فقاهت است، گفت: کرمانشاه مهد تمدن و مدنیت و مهد فرهنگ و هنر و مهد پهلوانی و قهرمانی و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردمانی تاریخ ساز دارد.

 

رئیس جمهور تأکید کرد: دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند و متعهد به خدمت مردم است و خواست و اراده مردم برای ما تعیین کننده است.

وی از استان کرمانشاه به عنوان یک چهار راه برای ترانزیت کالا و انرژی و یک عامل امنیت ساز برای کشور یاد کرد و با اشاره با مزیت هم جواری استان با کشور عراق از لزوم فعال سازی بازارچه‌های مرزی و ساماندهی کوله‌بران سخن گفت.

آیت الله رییسی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه نرخ رشد نقدینگی به کمترین میزان خود در ۱۶ ماه گذشته رسیده است گفت: گام های بسیار خوبی در اصلاح برخی از ساختارهای اقتصادی کشور صورت گرفته است که با همکاری مردم آثار آنها در زندگیشان روشن می‌شود و اقدامات ارزشمند قطعا منجر به ناامیدی دشمن خواهد شد.

وی ایجاد اشتغال و خدمت را اولویت و دغدغه دولت سیزدهم عنوان کرد و در ادامه گفت: ما امروز علاوه بر هزینه های جاری دولت، هزینه عمران و آبادانی کشور را هم اضافه کردیم چرا که متاسفانه در بسیاری از زیرساخت های کشور عقب ماندگی داریم و باید این مشکلات را برطرف کنیم.

آیت الله رییسی از آغاز توسعه زیرساخت ها در کشور خبر داد و افزود: عقب افتادگی ها در بخش انرژی و همچنین آبرسانی را با طرح های بزرگی به سرعت پیگیری می‌کنیم و برای توسعه زیرساخت های برق با ایجاد نیروگاه های جدید و در بخش نفت و گاز با ساخت پالایشگاه و پتروپالایشگاه به دنبال توسعه آنها هستیم و از طرفی برای کنترل تورم که بسیاری از مردم را رنج داده است، گام های بسیار خوبی برداشته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار