کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 16 July 2022

در نشست جايگاه داران با مدیر پالایش و پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان که با هدف بازنگري درشيوه تامين و توزيع بنزين و نفتگاز بخش حمل و نقل و احراز آمادگي سوخت رسانان براي ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در تابستان جاري و برنامه ريزي منسجم در سوخت رساني به كاروان هاي سفر معنوي اربعين پيش رو در دستور اجرا قرار گرفت.


به گزارش تابناک همدان، امین روستا مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی منطقه گفت: با توجه به كاهش محدوديت هاي كرونايي و افزايش سفرهاي داخلي و پيش بيني سفرهاي زائران كربلاي معلي در ماه هاي آتي (محرم و اربعين حسيني) بر آن شديم تا هماهنگي داخلي بين خانواده سوخت رسانان براي نظارت دقيق بر جريان تأمين، توزيع و عرضه پايدار فرآورده هاي نفتي صورت گيرد.

وی در اين نشست با اطلاع رساني و آگاهي بخشي شرايط حاكم و حساسيت هاي موجود و همچنين جرايم سنگين عرضه خارج از شبكه و قاچاق سوخت، اذعان کرد: مالكان جايگاه ها به عنوان ياوران خدمت، مسئول تابلوي تمام نما و ويترين هاي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي هستند كه با رصد و پايش جريان مستمر و روان سوخت رساني در مراكز زير نظر خود، نقش موثري را ايفاء مي كنند از اين رو بايد ظرافت هاي اين حوزه خطير را بيش از پيش نزد خود و كاركنان جايگاه تبيين نمايند.
روستايي با توجه به پيشينه كار و حسن همكاري مسبوق به سابقه في مابين مدیریت منطقه و جایگاه داران، گفت: از پيك مصرف تابستاني مانند گذشته موفق عبور خواهيم كرد.

محسن معيني فرد، معاون بازرگاني منطقه نيز در اين مراسم با بيان انگيزه برگزاري اين نشست تأكيد كرد: كنترل هاي روزانه مصرف كنندگان نفتگاز آزاد، پايش مستمر فعاليت هاي اپراتورهاي جايگاه از طريق دوربين هاي مدار بسته، صحت عملكرد و جانمايي و پوشش دقيق دوربين هاي مستقر در جايگاه ها در دستور كار مسؤولان جايگاه ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار