دورهمی عیدانه یزدیها به مناسبت عید غدیر خم طی مدت دو روز با حضور پرشور مردم در پارک آزادگان این شهر برگزار شد
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 19 July 2022

«حمید زارع» معاون واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری این دورهمی عیدانه برای اولین بار و با استقبال پرشور مردم علی‌رغم برگزاری مراسمهای متعدد در این ایام، از سیاست‌گذاری سازمان برای برگزاری چنین مراسم‌هایی در دیگر اعیاد و مراسم‌های جشن در سطح شهر خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم طی مدت دو روز در محل پارک آزادگان، گفت: در این مراسم از تمام ظرفیتهای سازمان اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی بهره گرفته شده است.

زارع تصریح کرد: در بخش گردشگری ۱۲ غرفه در بخشهای مختلف با حضور فعالان صنایع دستی دایر شده است و در بخش اجتماعی نیز ظرفیتهای متعددی مانند موسسات خیریه، بخشهای اجتماعی و پایش سلامت برای ارائه خدمات به مردم بهره گرفته شد.

به گفته وی، اجرای گروههای سرود، نمایش عروسکی، خیمه شب بازی، نقاشی و چهره پردازی و نقاشی خط و غیره ر قالب بخش فرهنگی این دورهمی فعالیت دارند و در بخش آموزش شهروندی نیز غرفه هایی با موضوعاتی مانند پرورش گل و گیاه، آموزش مسائل ایمنی به همت امادادگران اتش نشانی، استفاده از مواد بازیافتی و غیره دایر شده است.

زارع به بخش ورزشی و پر ازدحام این دورهمی نیز اشاره و عنوان کرد: در این بخش ۲۰ رشته ورزشی شاد و مفرح برای استفاده علاقمندان مهیا شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

این مسئول برگزاری چنین برنامه هایی را موجب شور و نشاط و پویایی جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که برنامه های مشابه آتی با اطلاعرسانی وسیعتر و استقبال بسیار گسترده تری در سطح شهر برپا شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار