مردم عزیزی که در سواحل حضور دارند ، تذکراتی که به آنها داده می‌شود را حتماً مورد توجه قرار دهند، چرا که رعایت مقررات، موجب برقراری آرامش روانی در جامعه خواهد شد
کد خبر: ۱۰۵۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 20 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/04/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
--------------------
کشف ۳۸ هزار میلیاردی کالاهای معیشت محور/ لزوم رعایت مقررات و شئونات اجتماعی در سواحل/ نتایج خوبی در مقابله با مفاسد اقتصادی گرفته ایم 
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی از کشف ۳۸ هزار میلیارد ریالی کالاهای معیشتی محور، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در گفت وگو با خبرنگار مرکز سیمای مازندران با تاکید بر اقداماتی که فراجا در حوزه اقتصادی انجام داده است، گفت: فراجا از سال گذشته با ایجاد و راه اندازی قرارگاه امنیت اقتصادی، توفیقات خوبی در حوزه های اقتصادی به دست آورده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کشف ۳۸ هزار میلیارد ریالی کالاهای معیشتی محور خبر داد و گفت: البته در حوزه های دیگر هم در بحث دارو کشفیات خوبی با همراهی و حمایت مردم حاصل شد و پلیس امنیت اقتصادی با تمام ظرفیت پای کار است
عالی ترین مقام انتظامی کشور از برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی خبر داد و گفت: با مفاسد اقتصادی برخورد خوبی صورت گرفت پرونده هایی در خصوص مفاسد اقتصادی تشکیل و در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفته که ان شاء الله نتایج آن را خدمت مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
سردار اشتری به مجموعه اقدامات فراجا در حوزه‌های اقتصادی، طرح‌های امنیت اخلاقی و انضباط بخشی در مرزها اشاره کرد و اظهار داشت: همکاران بنده در حوزه مرزبانی و دریابانی، وظیفه حراست و حفاظت از مرزها را برعهده دارند و با تمام توان مشغول خدمت هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم با پلیس در رعایت مقررات و شئونات اجتماعی در سواحل، خاطرنشان کرد: مردم عزیزی که در سواحل حضور دارند ، تذکراتی که به آنها داده می‌شود را حتماً مورد توجه قرار دهند، چرا که رعایت مقررات، موجب برقراری آرامش روانی در جامعه خواهد شد.#
--------------------
غرق شدن کودک 6 ساله تبعه خارجی در کلاردشت 
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از حادثه غرق شدگی کودک 6ساله تبعه خارجی در شهرستان کلاردشت، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر مفقودی کودک 6 ساله تبعه کشور عراق، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی صورت گرفته ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کلاردشت مشخص شد کودک 6 ساله به همراه خانواده جهت تفریح به کنار رودخانه رفته بودند که در هنگام صرف ناهار، مادر این کودک متوجه مفقودی فرزندش شد.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران به همراه عوامل هلال احمر در محل حاضر که جسد کودک 6 ساله را در بالادست رودخانه سردآبرود در حالیکه بین سنگ داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه پس از کشف جسد این کودک 6 ساله و انتقال آن به ستاد انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار داشت: به محض حضور خانواده و شناسایی جسد، با هماهنگی قضائی به سردخانه دلالت داده شد.
سرهنگ ساداتی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند و هیچ گاه آنها را تنها نگذارند.
-----------------------
کشف کالای مسروقه 3 میلیاردی در چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف چندین قطعه ظروف مسی قیمتی و اموال مسروقه در یک ضایعاتی به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر خسروی" با تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای کشف سرقت ها و اموال مسروقه از یک ضایعاتی که پاتوق معتادان نیز بود، بازدید کردند.
وی افزود: در بازدید از این مرکز خرید ضایعاتی، اقلامی شامل چندین قطعه ظروف مسی قیمتی، دلر، ضبط خودرو، کپسول اطفاء حریق و... کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه بنا بر نظر کارشناسان پلیس آگاهی، بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ خسروی با بیان اینکه در این خصوص یک سارق دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
----------------------
ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال مواد مخدر در "میاندورود" 
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از دستگيري زوج قاچاقچی و کشف بیش از 3 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " مجید باقری " در تشريح اين خبر، بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پي کسب خبري مبني بر فعاليت یک زن و شوهر در زمینه تهيه و توزيع مواد مخدر، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی خودروی زوج سوداگر مرگ در حین انتقال مواد مخدر خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه خودروی متهمان را توقیف و در بازرسی از آن بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری این سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زن و شوهر قاچاچی مواد مخدر را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه متهمان از استان همجوار وارد شهرستان میاندورود شده بودند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشكوک به ويژه شناسايي عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
--------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار