رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۶ ایستگاه به منظور ساماندهی میوه فروشی های سطح شهر تابلو گذاری شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 23 July 2022

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بهداشت، نظافت و ساماندهی میوه فروشی‌های سطح شهر، اظهار کرد: برای وانت‌های میوه فروش سطح شهر ۱۶ ایستگاه تابلو گذاری کردیم.

وی با اشاره به گشت مشترک شهرداری و پلیس راهور در این راستا، افزود: ماشین‌هایی که خارج از ۱۶ ایستگاه مشخص شده باشند، جریمه می‌شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه میزان جریمه‌ها بازدارنده نیست، یادآور شد: جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای میوه فروشی که در طول روز ۵ میلیون تومان فروش دارد بازدارنده نیست و علی رغم جریمه‌های مکرر برای فعالیت به جای قبلی باز می‌گردد.

وی گفت: گشت‌ها هم محدود هستند اگر چه این مشکلات فقط مختص استان کرمانشاه نیست و بسیاری از استان‌های دیگر درگیر آن هستند.

حیدریان ادامه داد: با دستور شهردار کلانشهر کرمانشاه. راهکار اساسی برای حل این معظل، احداث بازار روز در هر منطقه است به این ترتیب در مناطق هشتگانه شهرداری این کار عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث بازار روز در مناطق هشتگانه باعث می‌شود مردم میوه را به قیمت میدان بار بخرند، تشریح کرد: این کار در راستای ساماندهی میوه فروشی‌ها صورت خواهد گرفت و طبیعتا بر بهداشت، نظافت و نظارت بر آن نیز تاثیر می‌گذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار