شهردار همدان گفت: سایت موزه میدان امام خمینی(ره) آماده ی افتتاح و بهره برداری برای شهروندان فهیم همدانی است‌
کد خبر: ۱۰۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 26 July 2022

شهردار همدان گفت: سایت موزه میدان امام خمینی(ره) آماده ی افتتاح و بهره برداری برای شهروندان فهیم همدانی

به گزارش تابناک همدان از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل سید مسعود حسینی، از آماده شدن سایت موزه میدان امام ره جهت بهره برداری به همت شهرداری همدان در آستانه سفر رییس‌جمهور خبر داد.


شهردار همدان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به همدان و اقدامات مدیریت شهری گفت: احداث سایت موزه میدان امام (ره) در آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به شهرداری منطقه یک واگذار شد. وی اظهار داشت: مساحت تقریبی سایت موزه ۱۲۰۰ مترمربع و مساحت سالن موزه ۳۰۰ متر مربع است و پروژه در حال حاضر با صددرصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.


حسینی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک همدان کارفرمای این پروژه است افزود: از جمله اقدامات تکمیلی صورت گرفته سایت موزه مربوط به آماده سازی جهت اجرای اسکلت سالن موزه، نصب اسکلت سالن موزه، اجرای سیستم ذوب برف، اجرای نما، اجرای سنگ پله‌های شمالی، تکمیل نمای آجری و سنگ فرش کف و سنگ پله‌ها بود که به طور کامل انجام شده است.


شهردار همدان با اشاره به ظرفیت بالای همدان در حوزه گردشگری تاریخی، مذهبی و پزشکی، گفت: با افتتاح پروژه سایت موزه میدان امام (ره) علاوه بر جذب گردشگر، پیاده‌راه به مکانی برای گردهمایی شهروندان و برگزاری مراسم فرهنگی و اجتماعی تبدیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار