مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارائه سند راهبردی قرآنی همدان به عنوان سند نمونه کشوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 31 July 2022

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارائه سند راهبردی قرآنی همدان به عنوان سند نمونه کشوری خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه اظهار کرد: این سند در قالب چشم‌انداز چهار ساله استان تا سال 1404، به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان تدوین شده است.


وی افزود: دبیر محترم شورای انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآن کشور پس از بررسی سند جامع همدان، طی نامه‌ای به نمایندگان معزز ولی فقیه و رؤسای شورای گسترش فرهنگ قرآنی در استان‌ها، به پیوست نمونه سند تهیه شده استان همدان را به عنوان سند نمونه برای اقتباس و بهره‌برداری ارسال کرده‌ است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه این سند در سه محور اصلی تدوین شده است؛ خاطرنشان کرد: سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه آموزش‌های عمومی، سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج و سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی بخش‌های اصلی این سند جامع است.


ویژه ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران تهیه سند راهبردی قرآنی همدان، حمایت از برنامه‌ها در حوزه ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار