بیش از ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 01 August 2022

به گزارش تابناک رضوی دکتر محمد پهلوان با بیان این خبر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۷۸ بیمار بود.

وی گفت: هم اکنون شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته با افزایش بیش از ۲۱ درصدی از ۴۸۰ به ۵۸۳ بیمار رسیده است که از این تعداد ۴۶۲ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۳۱ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۱۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۳۶۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کردند.

پهلوان افزود: روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از این رو از عموم گروه‌های هدف درخواست می شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، واکسیناسیون خود را تکمیل و دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار