فرمانده انتظامی استان قم گفت: فرهنگ سازی در امر ترافیک نیازمند همکاری همه بخش های جامعه است.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 04 October 2015
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی در همایش همیاران پلیس فرهنگیاران ترافیک که با حضور 220 تن از دانش آموزان در کانون مریم استان قم برگزار شد با اشاره به معنای شعار هفته ناجا 94 اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش افزود: یعنی اگر به دنبال امنیت و آرامش هستیم باید همدل و همزبان بوده و در کنار هم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس بدون همدلی خانواده بزرگ آموزش و پرورش امکان پذیر نیست، تصریح کرد: از زمانی که همیاران پلیس در کنار پلیس قرار گرفته اند ما شاهد قانون پذیری در جامعه هستیم و کشته های حوادث رانندگی کمتر و امنیت و آرامش بهتری برای مردم فراهم شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به لزوم فرهنگ سازی و توسعه قانون پذیری در امر ترافیک، جامعه پذیری و پیروی از حقوق اجتماعی را نیازمند همکاری همه بخش های جامعه دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این همایش با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی دائما در تلاش هستند تا مردم در آرامش باشند، سهم همیاران پلیس را در کاهش حوادث رانندگی مهم ارزیابی کرد و گفت: به خاطر بی انضباطی در رانندگی امروزه خیلی ها جانشان را از دست می دهند.

حمید رضا شیخ الاسلام ادامه داد:مسوولان طی جلساتی که داشتند به این نتیجه رسیدند که بهترین افراد جامعه که می توانند در کاهش تصادفات تاثیر بگذارند دانش آموزان هستند و این طرح همیار پلیس در کشور اجرا شد.

وی گفت: ما در استان قم طی سال های گذشته 45 هزار دانش آموز را آموزش دادیم و امسال نیز درصدد هستیم تا 70 هزار دانش آموز را آموزش بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در خاتمه خطاب به دانش آموزان، تاکید کرد: والدین در صورتی فرامین فرزندانی که همیاران پلیس هستند را اجرا می کنند که فرزندشان به پدر و مادر احترام بگذارند، در این صورت یک فرهنگ سازی در رانندگی ایجاد خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار