رئیس جمهور در سی امین سفر استانی خود پنجشنبه وارد همدان شد ودر با توجه به بازخوردی که از این سفر گرفته بودند اعلام کرد: همدان آنگونه بود که من تصور می کردم.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 02 August 2022

رئیس جمهور در سی امین سفر استانی خود پنجشنبه وارد همدان شد ودر با توجه به بازخوردی که از این سفر گرفته بودند اعلام کرد: همدان آنگونه بود که من تصور می کردم.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: سی امین سفر به وقوع پیوست و سفری ماندگاری تاریخی ثبت شد.

علیرصا قاسمی فرزاد ادامه داد: آنچه که در این سفر برای رئیس جمهور حائز اهمیت بود مردم همدان حماسه بزرگی را با استقبالی که داشتند خلق کردند مردم علارغم مشکلات در صحنه حضور دارند و پیوند آنها با آرمان های الهی و انقلاب نا گسستنی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم که برای رفع تبعیض مسئولیت قبول کرده و با مردم همراه اند و دیدار مردم حماسی و با شکوه بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر سی ام در مرکز استان و شهرستان کبودرآهنگ حاضر شدند و حضور وزرا در شهرستان‌ها جلوه ای از ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولین رقم زد، افزود: بنحوی که تمامی حوزه های استان مورد توجه قرار گرفت و در بعضی شهرستان‌ها چند وزیر و معاون وزیر حضور داشتند.

وی در خصوص حضور آیت الله رئیسی در پایگاه نوژه و دیدار با خانواده نظامیان اشاره کرد: پیام شفاف و روشنی را به جهان مخابره کردند این پیام این بود: اگر هر بدخواه و بد اندیشی به کشور نگاه بدی داشته باشد و برنامه بدی در سر داشته باشد پشیمان خواهد شد و از هر نقطه ای که کشور مورد تعرض واقع شوداز همان نقطه پاسخ کوبنده را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دیدار با اهالی روستای کردآباد که قطب تولید پوشاک است که تمامی اهالی شاغل هستند که باید از مردم شهید پرور استان تشکر کرد که این حماسه بزرگ را آفریدند و ولایت مداری همدان را به نمایش گذاشتند.


لازم به دکر است وحدت و انسجامی که در این سفر مردم استان به نمایش گذاشتند نمونه ای از وحدت و انسجام حاکم در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار