طی یکی دو ماه اخیر کمپین "خودروی صفر نخرید" برای مقابله با افزایش قیمت خودرو و افت کیفیت تشکیل شد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 05 October 2015

به گزارش تابناک یزد،در عین حال مسئولان وزارت صنعت و مدیران عامل خودروسازی‌ها تاثیرگذاری این کمپین بر صنعت خودروی کشور را منکر می شدند و تاکید کردند که روند فروش خودرو عادی شده است.


تا اینکه امروز نامه ای از 4 وزیر از جمله محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور در خصوص افت بازار سرمایه منتشر شد که در بخشی از این نامه آمده است: "در بعد عوامل داخلی کاهش ارزش بازار شرکت‌های فعال در بازار سرمایه، می توان به نبود تقاضای کافی برای محصولات، مشکل حاکم بر فعالیت‌های اقتصادی و افزایش انباشت موجودی و حساب‌ای دریافتنی صنایع مختلف اشاره نمود.

 به عنوان نمونه در صنعت خودرو صورت‌های مالی زیان انباشته ای معادل 4.200 میلیارد تومان را نشان می دهد و این در حالی است که به دلیل بحران نقدینگی، صنعت مزبور در معرض توقف است و موجودی انبار محصول خودروسازان به متجاوز از 100.000 خودرو کف کارخانه رسیده است."
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمّد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
ان شاالله که بیشتر بشه. و کلا این بقول شما صنعت جمع بشه. تا شما بفهمی خائن چه کسی هست.
یه قوطی کبریت درست میکنید و به قیمت خون آدم به مردم میفروشید و با زبان درازی مردم رو خائن به انقلاب میدانید. خائن شما هستین که باید از مردم دفاع کنید ولی دارید از صاحبان پول . جیبتون دفاع میکنید. حالا بشین با خودت فکر کن خائن به انقلاب و مردم چه کسی هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار