کد خبر: ۱۰۶۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 20 August 2022

پایگاه تحلیلی خبری تابناک یزد چندی پیش در گزارشی با عنوان "زالوهای صاحب رسانه را که به جان ورزش یزد افتاده اند؛ می شناسید؟! " که این خبر در اذهان عمومی به "خبر زالوها" معروف شده بود، به مسئله فعالیت غیرحرفه‌ای خبرنگارانی پرداخت که با طرح پروژه یا درخواست های نامتعارف مالی به جان تیم ها و باشگاه های ورزشی استان یزد افتاده اند.
تابناک یزد در این گزارش، خانه مطبوعات و صداوسیما مرکز یزد را برای پاسخگویی مورد خطاب قرار داد؛ هرچند این دو نهاد متولی خبرنگاران پاسخگوی این گزارش خبری نبودند اما در کمال تعجب یک صفحه مجازی منتسب به دو تن از خبرنگاران یزدی به "خبر زالوها" واکنش نشان داد!
نکته حائز اهمیت این است طی بررسی هایی که صورت گرفت مشخص شد باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی یزد نیز از جمله باشگاه های ورزشی استان است که مدام توسط این پیج اینستاگرامی یا طی سایر فعالیت های رسانه ای این خبرنگاران، مورد نقد قرار می گرفته؛ اما در کمال تعجب مشاهده شد که چند روزی است این پیج منتقد به فعالیت های باشگاه قندی، نسبت به پوشش گسترده اخبار این تیم اقدام می کند!
به عبارتی بنابر پیگیری صورت گرفته مشخص شد ادمین این پیج اینستاگرامی توسط محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت کارخانجات شهید قندی یزد و مدیرعامل باشگاه، به عنوان سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد، منصوب شده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار