مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به طرح نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون تحت فشار در شهرستان کارون ، گفت: این پروژه با هدف افزایش شاخص کمی و کیفی آب شرب این شهرستان و افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید تصفیه خانه وارد مدار بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 30 August 2022

به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز سه‌شنبه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی شهرستان کارون، همزمان با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: این پروژه که در مدت زمان یکسال اجرا شده جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر هزار نفر را زیرپوشش دارد.

وی به دیگر پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی کارون اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه آبرسانی در چهار روستای بخش مرکزی شهرستان کارون شامل خویسه ۱ و ۲ و سه و حاج راضی از دیگر پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه این پروژه در مدت زمان سه ماه اجرایی شده افزود: این روستاها که فاقد آب یودند پس از سالیان طولانی از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

 

آغاز آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی شهرستان کارون

کرمی نژاد ادامه داد: پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی و پنج منطقه شهری شهرستان کارون از امروز سه شنبه آغاز شد.

وی افزود: در این پروژه ۳۵ کیلومتر شبکه و خطوط اصلی و نصب و راه اندازی ۶ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی برای جمعیت زیرپوشش۵۰ هزار نفر اجرایی شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: مدت زمان اجرایی این پروژه ۶ ماه است و رفع تنش آبی در ۱۷ روستای بخش مرکزی و سویسه و پنج منطقه شهری شهرستان هدف اجرایی این طرح است.

کرمی نژاد به پروژه آبرسانی به پنج روستای شهرستان کارون اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به پنج روستای قلعه چنان، شهرک ربیع، بُهُر کوت سید صالح و کوت نواصر به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: پروژه‌های آبرسانی شهرستان کارون با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که با اجرای این پروژه مشکلات چندین ساله آب شرب این شهرستان برطرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار