نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز و با حضور اعضای جدید برگزار شد که طی آن سید مناف هاشمی به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک معرفی شد
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 06 September 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز و با حضور اعضای جدید برگزار شد که طی آن سید مناف هاشمی به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک معرفی شد.

یک مازندرانی دبیرکل کمیته ملی المپیک شد
 


در این نشست سیدمحمد بابایی به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد و در ادامه اعضای هیات اجرایی از فعالیت‌های ارزنده پیمان فخری در مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرستی کاروان اعزامی به هانگژو تقدیر و تشکر کرده و با مرخصی یک ساله وی موافقت کردند.

در این نشست، محمود خسروی وفا ریاست کمیته، سعیدی سرپرست دبیر کلی، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی‌زاد نواب رئیس کمیته، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، غلامرضا شعبانی‌بهار، مهرداد علی‌قارداشی، حمید عزیزی و بهداد سلیمی حضور داشتند.

 پی نوشت: رییس پیشین کمیته ملی المپیک بعد از آخرین جلسه هیات اجرایی که با معرفی پنج کارشناس خبره و عدم رای به گزینه مورد نظر همراه بود، اعلام کرد از نتیجه جلسه راضی نیست.

به نظر می رسد

اینک رضایت حاصل شده و‌ همچنان به عنوان رییس در سایه، چهارسال آینده نیز ورزش ایران از مواهب وی بهره‌مند خواهد شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار