معاون استاندار یزد در جمع بخشداران:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست توجیهی بخشداران استان اظهار کرد: بخشداران بال های فرمانداران در مناطق مختلف هستند و باید با ارتباط مستمر، آنان را برای تحقق اهداف دولت سیزدهم یاری دهید.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 11 September 2022

«علی اکبر عزیزی» در نشست توجیهی بخشداران استان که با حضور «محمد علی شاه حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و تعدادی از مدیران استان برگزار شد، با بیان اینکه باید بین بخشداران و فرمانداران جهت انجام درست و دقیق ماموریت‌های دولت ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، گفت: شما بخشداران بال‌های فرمانداران در مناطق مختلف هستید و باید با ارتباط مستمر آنان را برای تحقق اهداف دولت سیزدهم یاری دهید.

وی ادامه داد: سعی کنید وظایفتان را برای رضای خدا انجام دهید چرا که عمل برای خدا رضایت بندگان خدا را هم در پی خواهد داشت و به عمل انسان برکت می‌دهد.

وی «توکل به خدا و توسل به ائمه» را رمز موفقیت در امور دانست و ابراز کرد: مهمترین موضوع در انجام وظایف و ماموریت ها توجه به همین نکته است و این دقیقا روش و منش شهدا و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس بوده است.

عزیزی فساد را خط قرمز دولت سیزدهم عنوان و اظهار کرد: در این دولت هیچ گونه فسادی پذیرفتنی نیست و باید در این زمینه هوشیار عمل کنید.

تسلط بر ماموریت و شناخت دقیق حوزه آن، شناخت قابلیت‌ها و چالش های منطقه، جذب سرمایه گذاری، شناخت مسائل و ظرفیت های فرهنگی و تحلیل مسائل سیاسی و امنیتی مناطق، شناخت راهبردها و استراتژی دولت و از همه مهمتر ارتباط بامردم و رفع مشکلات آنان ازدیگر مباحثی بود که توسط معاون استاندار مطرح و تاکید شد.

عزیزی بابیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مردمی‌ترین مدیر کشور بود، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در زمینه ارتباط و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش خود را به کار گیرید و اگر در مواردی امکان رفع مشکل از نظر قوانین وجود ندارد آنان را نسبت به موضوع آگاه سازید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان از بخشداران خواست نیازمندی‌های خود را در حوزه های مختلف اعلام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار