مسئول بهداشت محیط شرق کرج گفت: اگر آلودگی در استخری مشاهده شود حوضچه باید تخلیه شده و پس از رفع نقص مجددا بارگیری شود تا اجازه فعالیت داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 12 September 2022
آب تنی با طعم وایتکس؛ ۴۹ استخر کرج زیر ذره بین آزمایشهای میکروبی/ کلر نامطلوب و عدم رفع نقص، کار ۲ استخر را به پلمب کشاند
به گزارش «تابناک البرز» طی روزهای اخیر برخی از شهروندان نسبت به استفاده از وایتکس به جای کلر در برخی استخرهای کرج گلایه داشتند.
مسئول بهداشت محیط شرق کرج گفت: هر ۱۴روز یکبار از استخرهای کرج نمونه برداری می شود.
محمد سعیدی کیا افزود: ۴۹ استخر فعال تحت پوشش مرکز بهداشت شرق کرج بوده و آزمایش های میکروبی برای بررسی آلودگی روی آنها صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: اگر آلودگی در استخری مشاهده شود حوضچه باید تخلیه شده و پس از رفع نقص مجددا بارگیری شود تا اجازه فعالیت داشته باشد.
سعیدی کیا تصریح کرد: در بازدیدهای دوره ای کامل از استخرهای کرج طی ۳ هفته اخیر ۲ استخر به دلیل عدم رفع نقص و تکرار آلودگی پلمب شده اند.
وی گفت: در صورت مشاهده هر گونه آلودگی اعم از کلر نامطلوب، شناگران تخلیه شده و تا زمان رفع نقص هیچ شناگری حق شنا کردن در آب استخر را ندارد.
سعیدی کیا افزود: شماره ۱۹۰ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت فعال بوده و همکاران ما در اسراع وقت دغدغه مردم را رسیدگی و پیگیری می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار