رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان آبیک گفت: جبرائیل عبادی تیرانداز موفق آبیکی از سوی فدراسیون تیراندازی کشور به عنوان مربی تیم ملی جانبازان و معلوان کشور معرفی شد. خبرگزاری فارس: تیرانداز آبیکی مربی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور شد
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 06 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از فارس، بهزاد کیماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک، اظهار کرد: جبرائیل عبادی، برادر اسماعیل عبادی تیرانداز نخبه و موفق شهرستان آبیک در عرصه ملی و بین‌المللی است که خود نیز از تیراندازان موفق این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: جبرائیل عبادی موفقیت‌های چشمگیری را در کارنامه تیراندازی خود دارد و هشت سال است که در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت است.

رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان آبیک ادامه داد: عبادی در تمام مسابقات تیراندازی با کمان شرکت می‌کند و در زمینه علمی، فنی و مکانیک کمان کامپوند سرآمد است.

کیماسی خاطرنشان کرد: عبادی در اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور این تیم را یاری می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: حنانه عظیمی‌نیا و سیده‌زهرا حسینی از تیراندازان شهرستان آبیک و شاگردان جبرائیل عبادی بوده که دارای مقام آسیایی هستند.

رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان آبیک به برگزاری مسابقات لیگ خارج از سالن در 23 مهرماه در تهران اشاره کرد و گفت: در این مسابقات، یک تیم تیرانداز متشکل از آقایان و بانوان در رشته کامپوند این لیگ حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار