استاندار همدان گفت:در شهرستان‌های استان همدان مساله خاصی نداشتیم و اقدام معاندان نظام در نطفه خفه شد.  
کد خبر: ۱۰۶۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 30 September 2022

استاندار همدان گفت:در شهرستان‌های استان همدان مساله خاصی نداشتیم و اقدام معاندان نظام در نطفه خفه شد.

 

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری استان همدان از اقدام فرماندهی انتظامی،نیروهای اطلاعاتی، بسیج، سپاه و مردم استان در حضور فعال برای مقابله با اغتشاشگران و آرام سازی وضع جامعه قدردانی کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت:از هرگونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد چنانکه رزمندگان اسلام از تمامیت ارضی ایران و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و حسرت غلبه بر کشور را بر دل دشمنان گذاشتند.

او گفت: نظام اسلامی پس از انقلاب اسلامی بر اثر توطئه دشمنان درگیر مشکلات زیادی شد که به لطف پروردگار و غیرت انقلابی کشور از هر گونه آسیب مصون ماند.

استاندار با بیان اینکه معاندان و مخالفان نظام با فوت خانم امینی ، برای تحریک جوانانی که سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده اند،بهانه‌ای فراهم کردند افزود: همه این حوادث تلنگری بود که موقعیت خود را تشخیص دهیم چراکه با کوچکترین اشتباه که جبران ناپذیر خواهد بود، مشکلات کشور‌های سوریه، لیبی، عراق و افغانستان در پیش رویمان است.

قاسمی فرزاد گفت: آموزش آشوبگران از خارج کشور بود و شبکه‌های معاند اقدام به حمایت علنی و تحریک جوانان برای برهم زدن امنیت جامعه کردند و در ناآرامی‌های اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی، بسیج و مردم مجروح شدند و یک پیرمرد در همدان بدست اغتشاشگران جان باخت.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در مساله اختصاص بودجه برای استان همدان بهبود‌هایی انجام شده است از فرمانداران خواست از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده کنند.

استاندار همدان درباره برخی مشکلات بین دستگاه‌های فعال در استان اظهار داشت: اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان نباید به دستگاه قضایی برود بلکه باید با بخش حقوقی استانداری پیگیری و حل و فصل شود.

قاسمی فرزاد افزود: استانداری پیگیر مساله جوانی جمعیت است و از دستگاه‌های مربوط می‌خواهد در این زمینه وظایف خود را انجام دهند.

او با بیان اینکه تجربه تلخی از ساخت مسکن مهر به ویژه درجانمایی و پیمانکاری وجود دارد گفت: پیمانکاران، ساخت مسکن را به پیمانکاران رده دوم و سوم می‌دادند که این مساله باعث افزایش هزینه‌های ساخت برای مردم می‌شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بودجه‌های خوبی برای تامین آب شرب همدان اختصاص یافته است گفت: آب تالوار در چند روز آینده به همدان می‌رسد.

در شورای اداری استان همدان از دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری را در سفر رئیس جمهور به همدان داشتند، قدردانی شد.

منبع ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار