عطایی‌نیا گفت: اغلب رانندگان سرویس به شغل‌های دیگری روی آورده‌اند و آمار ناوگان کم شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 09 October 2022

اغلب رانندگان سرویس به شغل های دیگری روی آورده اند/ نیاز به ۵ هزار سرویس مدرسه

به گزارش «تابناک البرز» امیر عطایی نیا معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: مدیریت و ساماندهی مدارس در کارگروه ماده ۱۸ بررسی می شود.

عطایی نیا افزود: فرمانداری ها به عنوان عضو ناظر و پلیس راهور حق رای دارند، شهرداری ها هم مرجع صدور پروانه فعالیت رانندگان سرویس مدرسه هستند.
وی اظهار داشت: شهرداری کرج فراخوان جذب پیمانکار را در تیرماه تشکیل و آنها را به کارگروه ماده ۱۸ معرفی کرد، در نهایت قیمت ها در شورای شهر تصویب شد. 
عطایی نیا تصریح کرد: پیمانکاران با توجه به شاخصه های آموزش و پرورش در مناطق مختلف تقسیم بندی شدند و اقدام به انجام سرویس های مرتبط می کنند.
وی گفت: اگر قراردادی منعقد نشده، موضوع به پیمانکار حائز شرایط و مدیر مدرسه بازمی گردد، البته بعد از دو سال کرونایی شرویس مدارس راه اندازی می شود.
عطایی نیا افزود: اغلب رانندگان سرویس به شغل های دیگری روی آورده اند و آمار ناوگان کم شده است، همچنین مبلغ کرایه ۳۰ درصدی رانندگان را ترغیب نکرد.
وی اظهار داشت: طبق اعلام آموزش و پرورش ۵ هزار سرویس مدرسه مورد نیاز است و باید پیمانکاران آن را تامین کنند اما در حال حاضر بخش خصوصی رغبتی ندارد.
عطایی نیا تصریح کرد: مبالغ مرتبط با قبل از کرونا بوده و با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، رانندگان بخش خصوصی تمایلی به همکاری نخواهند داشت.
معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: بسته های حمایتی از اعم از رایگان دوگانه سوز شدن برای خودروهای سرویس مدرسه در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار