چهارشنبه‌های شهدایی شرکت گاز استان همدان؛
به رسم چهارشنبه های شرکت گاز، این هفته نیز مجموعه این شرکت مهمان خانواده شهید "محمد مصباحی" شدند تا یادآور شوند مردم قدر دان شهدا و خانواده هایشان هستند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 13 October 2022

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به اتفاق وحدت روشن رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان و تنی چند از همکاران و اعضای شورای فرهنگی شرکت میهمان خانواده معظم شهید محمد مصباحی بودند.


به گزارش تابناک همدان، در این دیدار وحدت روشن رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان به تشریح شخیصت این شهید والامقام دوران دفاع مقدس پرداختند و با اشاره به دستاوردهای با ارزش دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان موجب برکت در زندگی و محیط کار می‌شود.


در ادامه اخوی شهید محمد مصباحی به بیان تاکید شهید به حفظ عفاف و حجاب در وصیتنامه اشاره کرد.


در این دیدار محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یادآور این موضوع به آنان است که ما شما را فراموش نکردیم و مردم قدرشناس ایران اسلامی نیز شما را فراموش نخواهند کرد چنانکه خانواده شهدا و ایثارگران و آحاد مردم جامعه همچون زنجیره‌های یک حلقه به یکدیگر متصل هستند و اتحاد بین آنان همواره برقرار است.


وی دفاع مقدس را دانشگاهی انسان‌ساز دانست و افزود: ایثارگران روحیه ایثار و از خودگذشتگی خود را در عرصه‌های داوطلبانه با همان روحیه شهادت‌طلبی نشان دادند.


محبی نطر تصریح کرد: اکنون در تمامی عرصه‌های علمی، پزشکی، دفاعی و نظامی اولین و برترین قدرت بی رقیب در منطقه هستیم، به برکت خون مطهر شهدا و رشادت‌هایی است که این عزیزان داشته‌اند.


وی ادامه داد: آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون ایستادگی‌های شهدایی همچون محمد مصباحی است.


*شهید محمد مصباحی متولد سال 1342 در همدان که در بیست و هفتم بهمن ۱۳۶4 در عملیات والفجر 8 به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار