در هفته دوم آبان
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌ پراکنده به ویژه در نواحی غرب استان از ابتدای هفته پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 25 October 2022

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به اینکه امروز آسمان بیشتر مناطق استان قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: غبار صبحگاهی همچنان در روز چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش کیفیت هوا در شهر اصفهان و مناطق صنعتی در ساعات اولیه روز، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که وزش باد در ساعات بعد از ظهر به ویژه در نواحی شمال استان از سکون هوا و شرایط انباشت آلودگی می‌کاهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه روز جمعه ششم آبان‌ماه وزش باد خواهیم داشت که به بهبود شرایط و کاهش آلودگی مناطق مرکزی کمک می‌کند، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز رشد ابر به ویژه ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود و حتی برای روز یکشنبه در استان و به ویژه نواحی غربی بارش پراکنده باران را انتظار داریم که این شرایط از استمرار و انباشت آلودگی هوا در اصفهان طی روزهای پیش رو جلوگیری خواهد کرد.

علی عسگریان با بیان اینکه کمینه دما در شمال و شرق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو ۲ تا سه درجه سانتیگراد و در سایر نقاط استان یک تا ۲ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار