حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان، حسین زاده نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای و دهقان فرماندار ویژه لارستان، با صدور پیامی، شهادت مظلومانه جمعی از زائرین حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) در حمله تروریستی چهارشنبه شب در شیراز را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 29 October 2022

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ
سوره ابراهیم آیه ۴۷

بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام پیچید تا در گذرگاه دیگری از مسیر متعالی انقلاب خمینی کبیر (ره) گواهی بر گفته آن پیر فرزانه باشد که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

شهادت و مصدومیت ناجوانمردانه جمعی از هموطنان شریف و مظلوم در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از زائران عزیز در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت و سندی دیگر بر جنایات و توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان و اهل حقیقت نمایان کرد.

این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند؛ در صدها رسانه ای که علیه ملت ایران ساخته اند به دروغ از آزادی و آرامش ملت ایران سخن می رانند اما در عمل به مزدوران خود دستور به رگبار بستن ایرانیان را می دهند.

اینجانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های گرانقدر شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار