پس از بارگذاری مدارک توسط متقاضی کارشناس منتخب خانه مسافر مستقر در اداره میراث فرهنگی مدارک را بررسی کرده و نسبت به تایید آن اقدام می کند و در ادامه و پس از تایید با ارسال پیامک تکمیل و تایید مدارک به اطلاع متقاضی می رسد و عملا این اقدامات تماما به صورت الکترونیک صورت می گیرد
کد خبر: ۱۰۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 29 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: امکان ثبت سامانه ای برای واحد های خانه مسافر توسط وزارت گردشگری در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری در راستای تسهیل صدور پروانه فعالیت گردشگری فراهم شده و هر شخص متقاضی میتواند با ورود به سامانه نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت کند.

نادر سحرخیز تصریح کرد: این سامانه در راستای اقدامات الکترونیک وزارت خانه دریافت پروانه را تسهیل می کند و هدف این است که از واسطه ها کاسته شود و خود متقاضی تمام اقدامات مورد نیاز را انجام بدهد.

وی افزود: پس از بارگذاری مدارک توسط متقاضی کارشناس منتخب خانه مسافر مستقر در اداره میراث فرهنگی مدارک را بررسی کرده و نسبت به تایید آن اقدام می کند و در ادامه و پس از تایید با ارسال پیامک تکمیل و تایید مدارک به اطلاع متقاضی می رسد و عملا این اقدامات تماما به صورت الکترونیک صورت می گیرد.

سحرخیز همچنین اعلام نمودند اینگونه اقدامات مورد نظر وزارت گردشگری کمک میکند که دست واسطه ها کوتاه شده و متقاضی خود درخواست خود را مدیریت نماید.

ریاست اداره میراث فرهنگی در ادامه از متقاضیان فعالیت در حوزه خانه مسافر شهرستان رامسر دعوت نمودند جهت کسب اطلاعات مربوط به سامانه ازآدرس الکترونیک

https://myst.mcth.ir
استفاده نمایند و نیازی به مراجعه به شرکت های مجری نمی باشد.
خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار