فرمانده نیروی دریایی ارتش
کد خبر: ۱۰۷۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 03 November 2022

تابناک/گیلان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وحدت را نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: ترفندهای دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سال‌های گذشته تغییری نکرده و فقط شیوه آن تغییر یافته است.

امیر دریادار شهرام ایرانی امروز در بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) نداجا رشت ضمن تبریک ولادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت، با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ و گرامیداشت یاد ناوسروان شهید سرایداران و خانواده ایشان، اظهار کرد: این شهید والامقام ۳۰ سال در مناطق جنوب نیروی دریایی ارتش بدون کوچک‌ترین چشم داشت صادقانه خدمت کرد و خانواده مذهبی پرورش داد.

وی وحدت را نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: ترفندهای دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سال‌های گذشته تغییری نکرده و فقط شیوه آن تغییر یافته است.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به معضلات فضای مجازی و استفاده دشمن از آن در هدف قرار دادن جوانان گفت: دشمن قسم خورده ناامید از جنگ نظامی، جنگ را به نابودی و بی ارزش نمودن فرهنگ، اعتقادات و آرمان‌های جوانان ما کشانده و با دروغ پراکنی و جریحه دار کردن احساسات، ایمان جامعه را هدف قرار داده که به حول قوه الهی با اراده آهنین ملت این آرزو را به گور خواهد برد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: موضوع جهاد تبیین یکی از عرصه‌های مهم جریان حق و باطل است و حمایت مردم غیور ولایتمدار ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب امری واجب و ضروری است.

وی تصریح کرد: خودباوری جوانان مباحث زیادی با مولفه و شعار «ما می‌توانیم» دارد، اینکه امروزه نیروی دریایی ما با اقتدار در دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر دورتر از آب‌های ایران در برابر چشمان حیرت زده آمریکایی‌ها مشغول انجام ماموریت هستند نشان از دلاوری و ایمان و تفکر امروز جوانان ما دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار