به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 05 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پیام مشترکی صادر کردند و در آن از حضور حماسی مردم در تشییع این شهدا قدردانی به عمل آوردند.

در این پیام آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

دشمن زبون ملت بزرگ ایران بار دیگر با گشودن آتش بر روی زائران بی‌گناه حرم‌های مطهر(ع) نشان داد که جان انسان‌ها را بازیچه اهداف پلید خود خواهد کرد.

لیکن ملت سرافراز ایران و علی الخصوص مردم ولایتمدار فارس با تشییع شکوهمند شهدای حادثه دلخراش تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) نشان دادند این‌گونه حرکات و اقدامات غیرانسانی، مردم انقلابی ایران را در مسیر اهداف امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، متحدتر و یکپارچه‌تر خواهد کرد.

بی‌شک، فرزندان انقلاب با تاسی از خط سرخ شهادت و مکتب عاشورا، با ایستادگی در برابر استعمار و ایادی استکبار، پرچم انقلاب اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن، حضرت مهدی موعود(عج) تقدیم خواهند کرد.

وظیفه خود می‌دانیم از حضور صدها هزارنفری مردم عزیز در مراسم تشییع شهدای حادثه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) خاضعانه تشکر و قدردانی نماییم و سنگین‌تر شدن وظیفه مدیران در خدمت به این مردم شریف را یادآوری کنیم. از خداوند متعال پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و عزت، آرامش و آسایش مردم عزیز را خواستاریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار