کد خبر: ۱۰۷۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ 05 November 2022

در متن پیام آمده است؛
مردم ظلم ستیز شهرستان لنگرود همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه ترین یوم الله ۱۳ آبان در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب را رقم زدند.
به توفیق الهی و با بصیرت و زمان‌شناسی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شریف و متدین، در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور آحاد مردم ولایتمدار با شکوه تر از سال های گذشته در در شهرستان لنگرود برگزار گردید.
امروز مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی در راهپیمایی مردمی و باشکوه یوم الله ۱۳ آبان بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و باردیگر ابهت و هیمنۀ پوشالی آمریکا را فروریخت.
حضور مردم ظلم ستیز، هوشیار، همیشه در صحنه و لحظه شناس در راهپیمایی بزرگ و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان تجلی بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی وشجاعت مثال زدنی ایرانیان در مسیر مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد آمریکایی بود.
امروز غریو کوبنده و فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا»، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نَه بزرگی» به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار