مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام؛
مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام گفت: ۲۴۷ ریزبرنامه متعدد و متنوع در طول ۶ ماهه نخست سال جاری با موضوع پدافند غیرعامل در استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 07 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحیمی در حاشیه جلسه شورای پدافندغیرعامل استان اظهار داشت: این مدت با توجه به اهمیت ماهیت پدافند غیر عامل ۸۳ برنامه آموزشی و ۱۲۳ رزمایش مختلف توسط دستگاه های استان با محتوای پدافند غیرعامل برگزار شده است.

وی افزود: یک همایش بزرگ با محوریت پدافند غیرعامل برای ماه آینده با محوریت آمادگی در برابر تهدیدات نوین، شناسایی مراکز پرخطر، آموزش و رزمایش ترکیبی در دستور کار برنامه ریزی است که میزان آمادگی دستگاه های مختلف در برابر حوادث مختلف سنجیده شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام ادامه داد: ۲۵ طرح برای دستگاه های اجرایی استان تدوین و ابلاغ شده است که باید این برنامه ها تا پایان سال مالی جاری با هدف محک زدن میزان خودحفاظتی دستگاه ها در برابر حوادث مختلف اجرایی شوند.

رحیمی در مورد واحدهای آلاینده هم توضیح داد: شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان یکی از مهمترین واحدهای آلاینده، در حال رفع مخاطرات زیست محیطی واحد پساب خود است.

وی یادآور شد: پدافند غیرعامل یک مقوله مهم و ضروری است که باید در جهت آگاه سازی مردم و دستگاه ها از اهمیت و کارکرد پدافندغیرعامل و نیز افزایش میزان مصونیت از حوادث احتمالی، زیرساخت های استان تقویت شود./م

برچسب ها: پدافند غیر عامل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار