کد خبر: ۱۰۷۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 08 November 2022

 

تابناک/گیلان رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با عنوان «توسعه زیست بوم نوآوری، اجزا و فرآیندها» به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود.

 

دکتر علی باستی در گفت وگو با تابناک، از برگزاری دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران خبر داد و اظهار کرد: دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با عنوان «توسعه زیست بوم نوآوری، اجزا و فرآیندها» به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود.

وی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان را زمان برگزاری این کنفرانس در رشت دانست و افزود: همه علاقه‌مندانی که در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در حال فعالیت هستند و کسانی که در سازمان‌های دولتی مثل پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و دانشگاه‌های کشور و یا مجموعه‌های خصوصی مانند صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، کارخانه‌های نوآوری، مراکز نوآوری و کل اجزای سیستم نواوری کشور فعالیت دارند، می توانند در این گردهمایی شرکت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وبگاه انجمن به نشانی «stpia.ir» مراجعه کنند، گفت: بعد از دو سال و شرایط کرونایی که ارتباط و شبکه‌سازی را به اجبار محدود کرده بود، این کنفرانس فرصت خوبی است که اجزای زیست بوم نوآوری کشور کنار یکدیگر گرد هم آیند تا بتوانند از تجربیات خود و هم‌افزایی و تبادل نظرات بهره‌مند گردند.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران با اشاره به حضور افراد متخصص و صاحبنظر در این گردهمایی، عنوان کرد: سعی ما این است که در این کنفرانس افراد کلیدی و متخصصین کشور را دعوت کنیم تا در کنار یکدیگر با شبکه‌سازی و ارائه راهکارهای مناسب در ایجاد فرآیندهای توسعه زیست بوم نوآوری کشور تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: همه افرادی که در حوزه فناوری و نوآوری به صورت تجربی و یا علمی فعالیت دارند می‌توانند در قالب ارائه مقاله و یا به صورت حضوری در این کنفرانس حضور یابند.

 

باستی ضمن دعوت مجدد از دست اندرکاران حوزه زیست بوم نوآوری کشور در این کنفرانس، خاطرنشان کرد: تمرکز ما در این کنفرانس بیشتر بر روی شبکه سازی اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و هم افزایی افراد مختلف این اکوسیستم است تا با شناخت علمی و دقیق تری بتوانیم در توسعه زیست بوم نوآوری و فناروی کشور گام موثری برداریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار