معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد : با تلاش نجاتگران هلال احمر همچنین دو خانواده که در منطقه دربند شهرستان بدره در پی بارندگی و طغیان رودخانه گرفتار شده بودند با استفاده از تجهیزات نجات در سیلاب و بستن کارگاه موفق شدند اعضای این دو خانواده که ۱۰ نفر بودند بدون هیچ گونه آسیبی به محل امن انتقال دهند.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 12 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد حیدریان   بیان داشت : با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان بدره دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله ۴ تیم عملیاتی از شهرستان دره شهر به همراه تیم واکنش سریع و تیم عملیاتی مرکز استان به شهرستان بدره اعزام شدند. 

وی  افزود : تاکنون این تعداد منزل مسکونی در شهرستان بدره که بر اثر بارش‌های شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر استان تخلیه شدند.

وی  گفت : با تلاش نجاتگران هلال احمر همچنین دو خانواده که در منطقه دربند شهرستان بدره در پی بارندگی و طغیان رودخانه گرفتار شده بودند با استفاده از تجهیزات نجات در سیلاب و بستن کارگاه موفق شدند اعضای این دو خانواده که ۱۰ نفر بودند بدون هیچ گونه آسیبی به محل امن انتقال دهند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار