مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام؛
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ایران اسلامی با برهم زدن نظم تک قطبی آمریکا، چندصدایی و چند قطبی شدن دنیا و نظم نوین جهانی را ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 19 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین عمران علیمحمدی در آیین اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: بعد از فروپاشی شوروی به عنوان بلوک قدرتمند شرق، آمریکا خود را تنها ابرقدرت دنیا برمی شمرد در صدد تشکیل دنیای تک قطبی و تشکیل خاورمیانه‌ای جدید با محوریت اسرائیل بود.

وی افزود: اما اقتدار ایران اسلامی که به اذعان اندیشمندان غربی باعث فروپاشی شوروی بود، نقشه های آمریکا را خنثی کرد و اکنون یکی از بازیگران و تصمیم گیرندگان مهم جهان ایران اسلامی است و اکنون آسیا به قطب اصلی سیاست، اقتصاد و تولید جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی ادامه داد: بر اساس مطالعات اندیشکده های آمریکایی، انقلاب اسلامی ایران به شکوفایی و رشد زیادی رسیده و آمریکا رو به افول تدریجی است.

وی یادآور شد: اکنون دشمن برای توقف پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، به جنگ روایاتی و تبلیغاتی رسانه ای در فضای مجازی روی آورده و میزان هجمه های جنگ نرم علیه ایران ۱۸۰ برابر دیگر کشورها است.

وی گفت: باید نسل جوان و نوجوان آگاه باشند که به طرف اردوگاه دشمن نروند و سربازان جنگ نرم فضای مجازی با اتکا به ایمان، مطالعه، بصیرت، فهم عمیق مسائل دینی و توانایی پاسخگویی به شبهات در برابر جریان خطرناک و خزنده ای شکل گرفته از سوی مقابله کنند.

مسوول سازمان فضای مجازی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: چهارمین دوره رویداد تولید محتوای بسیج ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به مدت ۴۸ ساعت با حضور ۳۳ نفر در قالب ۱۵ تیم در سه بخش پویانمایی، نرم افزار و بازی تلفن همراه برگزار شد.

سرهنگ صادق حیدرخانی ادامه داد: در پایان این دوره، نفرات برتر هربخش آذر ماه به جشنواره رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران اعزام می شوند و از هر بخش سه تیم به رقابت با تیم های برتر و برگزیده کشوری می پردازند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و حمایت از نخبگان و صاحبان ایده و نوآوری ذکر کرد و از این افراد برای مواردی چون تقویت شبکه های سایبری، تولید محتوای دیجیتال و تشکیل گردان های سایبری استفاده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار