سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین برای پاسخگویی قانونمند به درخواست‌های مردم در حوزه زمین است که با راه اندازی این سامانه زمین خواری کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 13 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی کریمی در جلسه هماهنگی راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین اظهار کرد: ایجاد پنجره واحد مدیریت زمین نقش مهمی در جلوگیری از زمین خواری و پاسخگویی ضابطه‌‌مند به درخواست‌های قانونی مردم در حوزه زمین عنوان کرد.

وی برنامه‌ریزی برای ایجاد سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را گامی موثر در جلوگیری از تخلفات مرتبط با زمین دانست و گفت: این سامانه با فراهم کردن سه امکان بررسی اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، مدیریت درخواست متقاضیان خدمات حوزه زمین و همچنین مدیریت فرآیندهای بین دستگاهی قرار است، مانع هرگونه تصرف غیرقانونی و دست‌درازی به اراضی و املاک شود.

کریمی افزود: با راه اندازی این سامانه، ضمن این که اجرای قوانین و مقررات و صدور مجوز به صورت قانونی تضمین می‌شود، موازی‌کاری در ارائه خدمات در این حوزه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و افزود: دستگاه‌هایی که در راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین کوتاهی کنند به مثابه ترک فعل آن دستگاه تلقی و با آنان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

روشنی بیان داشت : برای راه‌اندازی این سامانه در استان، همه دستگاه‌های مربوطه بسیج شده و همکاری خوبی تاکنون داشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار