کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در مناطق غربی استان شروع شده تا اوایل روز یکشنبه برای بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف را به‌همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 15 December 2022

محمد رضا رفیعی افزود: فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در مناطق غربی استان شروع است و بارش ها در فریدونشهر به میزان ۵.۷ میلی متر، گلپایگان ۵.۱ میلی متر، اسلام آباد موگویی ۵.۷ میلی متر، بوئین و میاندشت ۱.۶ میلی متر و خوانسار ۱.۵ میلی متر بارش گزارش شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه امروز هم در مناطق جنوبی و تا حدی مرکز استان از جمله شهر اصفهان ادامه دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: این سامانه روز جمعه در نیمه شمالی استان فعال خواهد بود و روز شنبه تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده برای بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید و لغزندگی جاده پیش بینی می شود.

وی به رانندگان توصیه کرد احتیاط لازم را در ترددهای جاده ای داشته باشند و خودروها را به وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

رفیعی گفت: به‌دلیل پایداری جو تا اواخر وقت امروز (پنجشنبه) برای مناطق مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان شرایط برای ماندگاری آلاینده های جوی مهیاست.

وی اضافه کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی بیان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه سردتر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار