فرماندار ویژه میانه از ابلاغ اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل قطعه اول محور میانه - سرچم خبر داد، خبری که نوید بخش تکمیل طرخی است که نزدیک ۱۰ سال به دلیل تامین نشدن اعتبار نیمه کاره مانده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 23 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در جلسه ای با راهداران شهرستان میانه، با اشاره به اینکه این قطعه ۱۲ کیلومتر طول دارد، گفت: طرح محور میانه - سرچم دارای سه قطعه است که قطعه دوم نیز در حال اجراست و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

فرماندار ویژه میانه همچنین با اشاره به وسعت این شهرستان و تعدد و پراکندگی روستاهای آن، مشکلات گریبانگیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میانه را برشمرد و گفت: ماشین آلات راهداری میانه قدیمی و فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارد.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر اینکه باعث تحمیل هزینه های گزاف تعمیر برای این اداره را به همراه دارد، سبب آزار رانندگان و راهداران شده و در مواقع حساسی چون بازگشایی مسیرهای برفگیر، با خرابی های مکرر تجهیزات، شهرستان را با چالش مواجه می کند.

سعادتی همچنین با اشاره به کمبود شدید نیرو در اداره راهداری میانه گفت: حدود ۲۰ نفر از نیروهای اداره راهداری میانه بازنشسته شده اند اما هنوز حتی یک نفر جذب نشده که لازم است اداره کل راهداری استان در خصوص مشکلات پرسنلی شهرستان میانه چاره اندیشی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :