کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب استان در روز سه شنبه خبر داد و گفت: با تقویت سامانه، بارندگی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 25 December 2022

محمد رضا رفیعی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار از اواسط وقت روز سه شنبه به استان اصفهان افزود:سامانه بارش زای جنوبی از اواسط سه شنبه به‌تدریج تا روز چهارشنبه وارد استان می شود و بارش برف و باران در نیمه جنوبی استان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: جو پایداری تا سه روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق و برای نقاط مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد بالاس صفر رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه سردتر شده است.

وی، برای کلان‌شهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و برای روز سه شنبه، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و غبارصبحگاهی پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار