کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در پادنا علیا سمیرم با ۸.۲ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 28 December 2022

محمد رضا رفیعی افزود: پس از پادنا علیا، سمیرم با ۴ میلی متر، نطنز با ۳.۶ میلی متر، شهرضا با ۳ میلی متر، اردستان با ۲.۹ میلی متر به ترتیب دارای بیشترین بارندگی بود.

وی با بیان اینکه بارش باران در شهر اصفهان هم ۲.۱ میلی متر گزارش شده است ادامه داد: میزان بارش باران در بادرود ۲ میلی متر، نایین ۲ میلی متر و مبارکه یک میلی‌متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی از مناطق جنوبی استان شروع شده است و این شرایط تا اواخر وقت امروز در استان ادامه خواهد داشت و به‌تدریج بارش هایی را در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان به‌همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد گفت: اُفت محسوس دما برای روز پنجشنبه (فردا) در استان پیش بینی می‌شود.

رفیعی بیان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۹ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۵ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار