رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد :
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فروش انواع محصولات خارجی در فروشگاه‌های ارزاق عمومی شهرداری مشهد ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 09 October 2015
غلامحسین صاحبی در مراسم افتتاح هفت پروژه شهری اظهار داشت: هدف از افتتاح بازارهای ارزاق عمومی از سوی شهرداری به‌دنبال قطع دست دلالان و واسطه‌ها هستیم بتوانیم محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانیم.

وی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بازارهای ارزاق عمومی را یکی از اهداف اصلی ایجاد این بازارها عنوان‌کرد و افزود: در این راستا جلسات متعددی با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی برگزار شده تا محصولات باکیفیت کشاورزان را به صورت مستقیم در بازارهای ارزاق عمومی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اهمیت دور کردن دلالان از فضای عرضه محصولات کشاورزی در شهر مشهد خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم دست بسیاری از واسطه‌ها را از این موضوع کوتاه کنیم می‌توانیم تولید کننده را به سود واقعی خود برسانیم.

صاحبی تصریح‌کرد: به عقیده بنده جمعیت کلانشهرها باید در خدمت تولید کنندگان روستایی باشد و اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا ما دیگر شاهد حاشیه‌نشینی و یا مهاجرت از روستا به شهر نخواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از کالای ایرانی گفت: با توجه به اهمیت اشتغال برای جوانان ایرانی شورای اسلامی شهر مشهد فروش انواع محصولات خارجی را در فروشگاه های شهرداری ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: امروزه بازارهای جهانی دارای یک رکود بسیار شدید اقتصادی هستند و کشور ایران نیز این قاعده مستثنی نیست بنابراین این را باید بدانیم که اگر کالای خارجی بخریم به منزله تقویت اقتصاد کشورهای دیگر و بیکاری جوانان ما در کشور است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از واردات بی‌رویه در کشور گفت: متاسفانه عملکرد ضعیف مسئولان در جلوگیری از واردات بی‌رویه سبب شده تا ضربه بدی به اقتصاد داخلی وارد آید بنابراین باید بسترهایی را در غالب بازارهای عرضه محصولات ایرانی در شهر به وجود بیاوریم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار