فرماندار کرج از تکمیل و بهره برداری پروژه آب رسانی روستای بالانساء جاده چالوس در دهه مقاومت به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 03 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسمپور اظهار کرد: این پروژه با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مردم روستای بالانساء جاده چالوس شده است.

 وی ادامه داد: این پروژه با تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج و با نظارت های دقیق معاون محترم برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان کرج و تلاش شبانه روزی جهادگران در روستای بالانساء جاده چالوس آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

قاسمپور گفت: بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار شهری جزء اولویت‌های خدمت رسانی در دولت مردمی بوده است تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آب‌رسانی روستایی مهیا شود.

وی متذکر شد: این پروژه با۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری از سرچشمه های ارتفاعات در کوه های جاده چالوس به روستای بالانساء رسیده است که به زودی مراسم افتتاحیه آن با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار