هواشناسی استان اصفهان درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی، رعدوبرق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات برف از عصر امروز چهارشنبه تا اواخر جمعه ۱۶ دی ماه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 04 January 2023

هواشناسی اصفهان، روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابرعمومی، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیلها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال صاعقه، تاخیرو لغو پروازها، خسارت به صنعت کشاورزی و اختلال در انتقالِ انرژی بویژه برق و گاز از عصر امروز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه هشدار داد.
در این اطلاعیه همچنین نسبت به کاهش محسوس دما توام با بارش برف و کولاک با فعالیت سامانه‌ای دیگر از عصر امروز تا عصر فردا پنجشنبه هشدار داده شده است.
بر این اساس انسداد جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی به ویژه محور‌های روستایی سردسیر، لغزندگی جاده‌ها و معابرعمومی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، فعالیت‌های عمرانی، و انتقال حامل‌های انرژی سوخت و برق از جمله مخاطرات فعالیت این سامانه بارشی در روز‌های آینده پیش بینی شده است.
در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است، دستگاه‌های امدادی و مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها برای مقابله با حوادث، آمادگی لازم را داشته باشند.
بر اساس هشدار‌های مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار