کد خبر: ۱۰۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 06 January 2023

نگاه ویژه استاندار به شهرهای کم توسعه یافته گیلان/ این شهرستان از کمتر توسعه یافتگی خارج می شود
طرح چهار بانده کردن محور ملاسرا به شفت که از سال ۹۳ آغاز شده، تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مهدی نقدی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک مبنی بردستوروتاکیدات دکتراسداا...عباسی نماینده عالی دولت درگیلان برسرعت بخشیدن پروژه ها گفت تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه چهاربانده محور ملاسرا به شفت هزینه شده است

مهدی نقدی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه چهاربانده محور ملاسرا به شفت هزینه شده است، افزود: برای تکمیل این پروژه که با ۲۵ درصد پیشرفت از دولت گذشته تحویل گرفته شده، بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پل بداب این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: پروژه پل بداب شفت که از سال ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و بر اساس پیش بینی‌ها برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
نقدی در ادامه از اجرای پروژه آب رسانی به ۵۴ روستای شفت خبر داد و بیان کرد: احداث مجتمع آبرسانی بداب یکی از پروژه‌های مهم شهرستان شفت است که با راه اندازی این مجموعه بخشی از مشکلات آب شرب منطقه حل می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه آبرسانی بداب شفت، افزود: پروژه آبرسانی بداب که از سال ۹۷ اجرای آن آغاز شده تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
فرماندار شفت با بیان اینکه مجتمع آبرسانی بداب مشکل آب ۵۴ روستای شفت را رفع می‌کند، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها، راه اندازی مجتمع آبرسانی بداب به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
نقدی اضافه کرد تا کنون نگاه ویژه نماینده عالی استان جناب آقای دکتر اسداا....عباسی بخاطر کمتر توسعه یافتگی شهرستان شفت بصورت ویژه بوده انشاا... پشتیبانی و حمایت های استاندار محترم و اختصاص بودجه بیشتر از سوی سازمان برنامه و بودجه؛ شهرستان شفت از لیست ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور خارج گردد.
خبرنگارتابناک گیلان مرتضی میرزایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار