طلاب و مردم انقلابی کرمانشاه در یک تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به اهانت نشریه فرانسوی شارلی‌‌ابدو به رهبر انقلاب واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 11 January 2023

به گزاشر خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم اخیرا نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به رهبر انقلاب و علیه ساحت مرجعیت اهانت کرده که طلاب و مردم انقلابی کرمانشاه در یک تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به این اهانت نشریه فرانسوی واکنش نشان دادند.

اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات 1401 است.

دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را به‌کار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند، اما مردم نجیب و شریف کرمانشاه با وجود گلایه از شرایط اقتصادی، به تعبیر شهید سلیمانی از حرم جمهوری اسلامی حراست کردند و نقشه دشمنان کشورشان را نقش بر آب کردند و حال که از این پروژه خود شکست خوردند، از روی استیصال به توهین‌های سخیف روی آوردند.

جمهوری اسلامی ایران توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی، مذهبی و ملی خود را به هیچ وجه نمی پذیرد و فرانسه حق ندارد به بهانه آزادی بیان، اهانت به مقدسات دیگر کشورها و ملت‌های مسلمان را توجیه کند.

مجله فرانسوی فکاهی «شارلی ابدو» که تا قبل از این سابقه اسائه ادب نسبت به ساحت مقدس حضرت پیامبر اسلام(ص) را در کارنامه سیاه خود داشت، شماره جدیدش را به جسارت نسبت به رهبر انقلاب اختصاص داده است.

اجتماع عظیم عزاداران نبوی و اعلام انزجار از توهین اخیر نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب و مرجعیت امروز در حوزه علمیه امام خمینی(ره) واقع در بلوار طابستان و با حضور علما، فضلا، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه برگزار شد.

در این اجتماع مردم با سردادن شعارهایی از قبیل الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه ضمن اعلام تبعیت از ولایت، این اهانت را به شدت محکوم کردند.

حجت‌الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در این مراسم با محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی اظهار داشت: کسی باور نمی‌کرد که در سرزمینی که همسر و فرزند ابراهیم علیه‌السلام تک و تنها و با غربت در آن قرار گرفته‌اند امروز قبله آمال میلیون‌ها و در آینده میلیاردها مسلمان شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در روزگاری که امام خمینی(ره) در اوج غربت به کشورهای مختلف تبعید می‌شد، هیچ پیش‌گو، آینده‌نگر و آینده‌پژوهی باور نمی‌کرد که امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شود، عنوان کرد: عظمت انقلاب اسلامی و امام دشمنان حق و حقیقت را به واکنش وا داشته است و مجبور شدند که حقیرانه به تمسخر مرجعیت شیعه روی بیاورند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با اعمال مذبوحانه خود در مقابل امام امت و رهبر مملکت متحد شدند و همه به دنبال خاموش کردن نور الهی هستند و در طول این 45 سال انواع ترفندها، مکرها و نیرنگ‌های خود را به‌کار گرفته‌اند تا این نظام سرنگون شود، اما به حول و قوه الهی نتوانسته‌اند ذره‌ای از پیشروی، اقتدار و گستره حرکت امام راحل و امام خامنه‌ای جلوگیری کنند و امروز در کمال فضاحت به اهانت به مقدسات اسلامی رو آوردند که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند این تمسخرها را تحمل کند.

ایرانی افزود: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا از این حرکت مذبوحانه این نشریه فرانسوی که در رأس آن نظام استکبار آمریکا و جیره‌خواران و مزدوران آمریکایی قرار دارند اعلام انزجار کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی‌پور، امام جمعه سابق اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه امروز در اعتراض به مطالب نشریه هتاک فرانسوی در توهین به مقدسات مسلمانان از جمله مرجعیت دینی گردهم آمده‌ایم و از این حرکت مذبوحانه اعلام انزجار می‌کنیم، گفت: در مکتب ما هر تهدیدی تبدیل به فرصت می‌شود به همین دلیل در مقابل حرکات مذبوحانه دشمن نگران نیستیم.

امام جمعه سابق اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه در مهمترین رسانه‌های وقت یعنی در تریبون نماز جمعه به امیرالمومنین علی علیه‌السلام توهین می‌شد، اما نتوانستند مکتب امیرالمومنین را خاموش کنند، بلکه شعله‌ور و همگانی‌تر شد عنوان کرد: اهانت و بی‌حرمتی آخرین دست و پا زدن‌های افراد ضعیفی است که قدرت خاموش کردن این نور الهی را ندارند، زیرا یکی از قله‌های قرآن کریم آیات مبارکه سوره نور است که در آنجا می‌فرماید خداوند نور خود را به یک چلچراغ تشبیه می‌کند که هیچ باد و طوفانی نمی‌تواند نور خدا را خاموش کند و نور خدا همواره مضاعف می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند نور الهی را خاموش کنند و لذا رو به تمسخر کردن آورده‌اند و تلاش می‌کنند نور خدا را خاموش کنند، اما موفق نمی‌شوند، بیان کرد: یعنی از سوی دشمن هیچ اقدامی نیست که برای خاموش کردن این نور الهی انجام نداده باشند و در وصیت‌نامه شهید سلیمانی آمده که از خداوند سپاسگزاری می‌کند که در دورانی متولد شده که ولی‌فقیه مانند امام خمینی(ره) و بعد امام خامنه‌ای حضور دارند و در این دوران نفس می‌کشد تا نور الهی را ببیند.

محمدی‌پور با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی به شما حمله نظامی می‌کنند تا شما را از پا دربیاورند، اما باید قوی‌تر شد گفت: دشمنان شما را تحت تحریم اقتصادی و فشار قرار می‌دهند، اما مومنان روزبه روز قوی‌تر و محکم‌تر و رشد بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان هر چه انقلاب اسلامی را محروم‌تر می‌کند این انقلاب در این محرومیت پیشرفت بیشتری پیدا می‌کند و دشمنان از لحاظ فرهنگی روی ما کار می‌کنند و به سراغ جوانان ما می‌آیند، اما ما روز به روز محکم‌تر می‌شویم، افزود: دشمنان روی غیرت دینی ما پا می‌گذارند، اما ایمان ما قوی‌تر و امت اسلامی مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌شود.

امام جمعه سابق اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه همگی مشاهده کردید که امام خامنه‌ای با وجود مشکلات فراوان در این فتنه‌ها و اغتشاشات آرام بودند و همه را توصیه به آرامش می‌کردند، زیرا و مسیری که ما شروع کردیم از ابتدا می‌دانستیم مشکلات فراوانی دارد عنوان کرد: مگر می‌شود کسی تصمیم بگیرد بالای قله کوه برود، اما انتظار مشکلات پیش‌روی را نداشته باشد و تجهیزات ایمنی را با خود بالا نبرد و ما از اول، راهی را شروع کردیم می‌دانستیم مشکلات متعدد سر راه داریم، زیرا دشمن اگر مشکلات را برای ما درست نکند دیگر دشمن نیست.

وی با بیان اینکه ما ندانسته در این راه قدم نگذاشتم و به دنبال یک راه همواره نبودیم که آزادراه باشد و فقط حرکت کنیم و همه مشکلات را پیش‌بینی می‌کردیم و اینها نشان‌دهنده پیشرفت همه جانبه ما است و هر چه بالاتر می‌رویم مشکلات بیشتر می‌شود بیان کرد: امام خمینی(ره) بعد از شکست رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند تازه اول مشکلات شروع شده است و در طرح کلی اندیشه انقلاب که برگرفته از صحبت‌های مقام معظم رهبری است آمده که ما می‌خواهیم جامعه را بر اساس توحید پایه‌ریزی کنیم.

محمدی‌پور با اشاره به اینکه غرب دنیا را بر اساس شرک و ظلم، فساد، تباهی، خونریزی، استکبار و استعمار پایه‌ریزی کرده، اما انقلاب اسلامی ایران می‌خواهد تمام این نظم جهانی را بر هم بریزد و دنیا را بر اساس توحید پایه‌ریزی کنیم و دشمن هم در برابر ما از خود مقاومت نشان می‌دهد و با ما مبارزه خواهد داشت چون از این نظام استکباری جهانی منفعت خواهند برد، لذا اعلام کردیم که نظم نوین جهانی را که غربی‌ها تعریف کردند ما قبول نداریم عنوان کرد: عدالت اجتماعی در برخی از کشورهای غربی به فرض وجود داشتن به قیمت غارت کردن منافع کشورهای آسیایی و خاورمیانه فراهم شده و کشورهای جهان سوم را به خاک ذلت نشاندند و کشورهای غربی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و این نظم نوین جهانی است که عده زیادی به خاک سیاه بنشینند و غربی‌ها خوش باشند.

وی با اشاره به اینکه اما در نظم نوین جهانی که انقلاب اسلامی به آن معتقد است مستضعفین و محرومان جامعه به قدرت می‌رسند و مستکبران باید به خاک ذلت کشیده شوند و مشخص است که مستکبران مقاومت خواهند کرد، گفت: اگر دشمنان از انقلاب اسلامی می‌ترسند به این دلیل است که بعد جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی قدرت آنها به زیر افکنده خواهد شد و این کاری است که خداوند اراده کرده و محقق خواهد شد و این حرکت مذبوحانه را محکوم می‌کنیم دشمنان بدانند راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه سابق اسلام‌آباد غرب افزود: شاهان دوران پهلوی زمانی که به مقدسات مذهبی مردم ایران توهین کردند دودمان نظام 2500 ساله شاهنشاهی را به باد دادند و قدرت و حاکمیت به دست افراد انقلابی افتاد و در مکتب ما تهدیدها تبدیل به فرصت خواهد شد و فرانسه به‌زودی عاقبت شومی در انتظارش خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار