فرماندار پاوه گفت: مردم باینگان تلاشگر، سخت کوش، انقلابی و ایثارگر هستند.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 11 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه در افتتاحیه بیل مکانیکی زنجیر در مکان کار خانه شن وماسه بخش باینگان اظهار کرد: خداوند منان را شاکر وسپاسگزاریم که با زحمات مجموعه شورای اسلامی شهر باینگان شهردار وبخشدار مرکزی شاهد این اتفاق خوب شدیم.

وی در جمع مردم بخش باینگان بیان کرد:  حدود ۱۱ ماه است که در پاوه حضور دارم، پاوه دارای شهرهای اخماری،باینگان،بانوره،نوسود و نودشه است درطول این مدت اراده و ویژگی های مثبتی را در مردم باینگان دیده ام که اراده ما را برای خدمت بیشتر این مردم بیشتر کرده است.

وی گفت: مردم باینگان در طول دوران دفاع مقدس ودر ۴۳سال عمر پر برکت انقلاب امتحان خود را برای نظام جمهوری اسلامی درست پس داده از مردم بخش باینگان به عنوان مردمی ایثارگر سخت کوش می توان یاد کرد.

رستمی ادامه داد: شورای اسلامی شهر باینگان  هماهنگ با شهردار و تکمیل کننده و  پیگیر هستند در بخش باینگان شورای شهر،شهردار،بخشدار و مردم به حدی قدر شناس و شریف هستند.

رستمی همچنین به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ کس از باینگان صدای منفی نشنید و ایثارگری مردم باینگان و شخصیت مردم باینگان در همین اغتشاشات اخیر یک امتحان خوب برای ما بود و ماهیت بسیاری افراد در این نظام مشخص شده،اما چهره مردم باینگان از گذشته برای ما روشن تر شد وعشق وعلاقه به این مردم بیشتر شده است واین است که برای پیگیری کارها وآنچه که در توانم باشد در هیچ ساعتی دریغ نخواهم کرد.چون مردمی هستند که شایسته بهترین ها هستند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: جنگی که امروز دشمن راه اندازی کرده یک جنگ ترکیبی است به اعتقاد و قرآن حمله می کند،به مسائل فرهنگی،اطلاعاتی،و امنیتی نظامی حمله می کند که در قالب جنگ شناختی یا همان جنگ ترکیبی  به آن اشاره می کنیم یکی از پارامترهای جنگ ترکیبی دشمن این است که مسئولین را از مردم جدا کند فاصله بین حاکمیت و مردم را زیاد کند به اختلافات اجتماعی واختلافات مذهبی دربین مردم دامن بزند، اگر چه اختلافی وجود نداشته و هیچ گاه اهل سنت،شیعه و اهل حق در هیچ زمینه ای وارد اختلاف نشدند و ما باید دنبال کاروخدمت وآبادانی باشیم.

رستمی اضافه کرد:در همین تیرهای که دشمن رها کرد تیری به سمت مسئولین بود یعنی دشمن همیشه دنبال این بوده مسئولین را ناکارآمد جلوه دهد و بگوید که همراه مردم نیستند، کارخانه دانه شن وماسه حقیقتا یک ظرفیت بزرگی است که این ظرفیت کمی برای باینگان نیست وبه نظر بنده در حد شهرداری شهر پاوه است.

رستمی بیان کرد: در بخش باینگان یک دستگاه به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص پیدا کرده و این ظرفیت بسیار خوبی است وقتی که عمران شکل بگیرد و در همین نقطه درآمد زایی داشته باشیم صرف معماری،شهرسازی،آسفالت تمیز بودن این شهر می شود و حتی می توانیم فرصت و سرویسی به بخش باینگان بدهیم و به روستاها کمک کنیم و این یک فاکتور بسیار خوب است.

رستمی در ادامه سخنان خود بیان کرد: این خدمت مسئولین نظام است وهمین دشمنی که امروز مسئولین را دشمن مردم قلمداد کرده ما امروز شاهد خدمات دیگری از نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی گفت: از لحاظ گاز رسانی بخش باینگان منطقه سبز شناخته شده است یعنی تمام باینگان روستا وشهر از نعمت گاز برخوردار است واز لحاظ برق،مخابرات،جاده،وسیستم های ورزشی ورفاهی شهرسازی همه امکانات در این بخش وجود داردواین امکانات از نظام وانقلاب است، اگر باینگان را با بهترین استان در عراق مقایسه کنیم استان اربیل که درطول روز ۶ ساعت برق دولتی دارند وبقیه از موتورهای شخصی استفاده می کنند.

وی گفت: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن اشاره می کند همین است که مقام معظم رهبری می فرماید برای مردم بیان کنید که چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی در استان انجام شده و تحقق یافته است و این ها به مردم امید می دهد و آنچه که شما می خواهید برای این مردم انجام دهید وهمیشه به آن اشاره می کند که حق این مردم است ما بهترین مردم را در کشور داریم وباید بهترین خدمت را به آن ها ارائه بدهیم.

وی خاطر نشان کرد:فراموش نکنیم حضور مردم در روزهای تلخ وسخت انقلاب را و امروز هم فراموش نکنیم باید هوشیار وآگاه باشیم باید زمان شناس باشیم و دشمن در بین ما نفوذ نکند دشمن دشمن است و هیچ وقت برای ما خوبی و خوشی را نخواسته  این دشمن حاضر نشد که یک قلم دارو برای بیماران سرطان و صعب العالج را در لیست تحریم ها خارج کند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار