کارشناس مسئول صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه از زیرچتر بیمه رفتن 170 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 21 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا هوشنگ کریمی با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون درمجموع  32 هزار و 500 بیمه نامه برای کشاورزان استان کرمانشاه صادر شده، گفت: تاکنون 170 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه رفته است.

کریمی افزود: در تلاشیم تا اراضی بیمه شده استان را در سال زراعی جاری به 410 هزار هکتار برسانیم که برای تحقق این امر به همکاری کشاورزان احتیاج داریم.

 کارشناس مسئول صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: کشاورزان با بیمه کردن اراضی کشاورزی خود اطمینان خاطر پیدا خواهند کرد که در صورت بروز هر نوع خسارتی هزینه‌های آن جبران خواهد شد.

کریمی در ادامه با بیان اینکه مهلت بیمه کردن اراضی کشاورزی استان تا 15 بهمن تمدید شده، گفت: انتظار داریم در فرصت باقیمانده شاهد استقبال کشاورزان از  بیمه‌ کردن اراضی‌شان باشیم.

کریمی یادآور شد: سال زراعی گذشته در مجموع 300 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته بود.

وی در ادامه اشاره ای هم به مطالبات بیمه‌‎ای کشاورزان استان کرمانشاه داشت و با بیان اینکه مجموع غرامت در نظر گرفته شده برای کشاورزان استان در سال زراعی گذشته 150 میلیارد تومان مشخص شده، گفت: تاکنون 100 میلیارد تومان از غرامت کشاورزان پرداخت شده و در تلاش برای پرداخت مابقی غرامت‌ به کشاورزان استان هستیم.

کریمی با اشاره به پیگیری برای پرداخت غرامت باقیمانده به کشاورزان، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم به زودی مابقی مطالبات کشاورزان پرداخت و کار پرداخت غرامت به کشاورزان استان در سال زراعی گذشته به اتمام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار