استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم انعکاس فعالیت دستگاه های اجرایی با هدف جلب رضایت مردم گفت: رضایتمندی مردم مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 10 October 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: سید محمد علی افشانی در دیدار با مدیران شرکت پست استان، کسب درآمد و سود دهی را از جمله شاخص های مهم برای ارزیابی عملکرد پست دانست و افزود: ساختار این شرکت باید برای پویایی و سود ده شدن اصلاح شود.

استاندار فارس بیان کرد: یک بنگاه اقتصادی نباید زیان ده باشد و خود را به منابع عمومی دولت متکی بداند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته، درآمد سالیانه کشور از محل فروش نفت که حدود 100 میلیارد دلار بود موجب بهم ریختگی برنامه های کشور شد اما امروز درآمد نفتی کشور به حدود 25 میلیارد دلار کاهش یافته است که شرکت های دولتی باید بدون چشم دوختن به منابع عمومی، برای ارتقای فعالیت های خود تلاش کنند.

او اظهار کرد: افزایش درآمدهای ناشی از صادرات مواد نفتی در دوره های مختلف ضررهای زیادی را به مردم وارد کرده است.

استاندار فارس افزود: دانشگاه های برجسته دنیا عمده درآمدهای خود را از طریق فعالیت های تحقیقاتی برای بخش خصوصی کسب می کنند که باید به سمت فعالیتهای دانش بنیان با رویکرد تجاری سازی و تولید محصولات مورد نیاز جامعه حرکت کنیم.

افشانی، با اشاره به توانمندی های فارس در بخش های مختلف اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورها درآمد اصلی خود را از راه گردشگری به دست می آورند اما استان فارس به رغم برخورداری از ظرفیت های مختلف در حوزه گردشگری تاکنون به خوبی از این توانمندی ها بهره برداری نکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار