امام جمعه خورموج:
امام‌جمعه خورموج با اشاره به بیانات قاطع و نقشه راه مقام معظم رهبری در جمع کارکنان، فرماندهان نیروی دریایی سپاه و بسیجیان انقلابی و سخت‌کوش جنوب که به مناسبت سالروز شهادت شهید شاخص سال ملی شهید نادر مهدوی برگزار شد، بیان کرد: گفتمان همه مسئولین نظام و مردم باید گفتمان رهبری باشد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 10 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد بار دیگر حادثه جان‌باختگان لب‌تشنه منا را محکوم و خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در این زمینه شد.

وی افزود: شنیده‌ها حاکی است دریکی از شهرستان‌های استان بوشهر و در تشییع یکی از جان‌باختگان حادثه فجیع که توسط آل سعود و بی‌لیاقت صورت گرفته است اجازه شعار مرگ بر آمریکای جهان‌خوار را نداده‌اند، لذا مردم دنیا، سران آل‌سعود، مردم استان بوشهر بشنوند که مردم خورموج شعار مرگ بر آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب را فراموش نمی‌کنند.

مصلح پیشاپیش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت و اضافه کرد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و مردم به‌طور خودجوش داستان عاشورا و مظلومیت اباعبدالله را پررنگ‌تر از گذشته برگزار می‌کنند.

امام‌جمعه خورموج گفت: اگر می‌خواهیم جامعه اسلامی سامان پیدا کند و به معروفات جامع عمل بپوشیم و منکرات در جامعه رخت بربندد، راهش امربه‌معروف و نهی از منکر است.

مصلح با گرامیداشت سالروز شهادت پنجمین شهید محراب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی گفت: شهدای محراب، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی با اشاره به بیانات قاطع و نقشه راه مقام معظم رهبری در جمع کارکنان، فرماندهان نیروی دریایی سپاه و بسیجیان انقلابی و سخت‌کوش جنوب که به مناسبت سالروز شهادت شهید شاخص سال ملی شهید نادر مهدوی برگزار شد، بیان کرد: گفتمان همه مسئولین نظام و مردم باید گفتمان رهبری باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار