تابناک هرمزگان// هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور مخابرات منطقه هرمزگان در محل دائمی نمایشگاه های جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 29 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  به منظور معرفی سرویس های مخابراتی از بستر فیبرنوری (FTTX) خصوصا سرویس تانوما (FTTH) ، مخابرات منطقه هرمزگان با هماهنگی و همکاری معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران، درهجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جزیره کیش حضور فعال داشت.
عبدالنورغفوری مدیر تجاری وامورمشتریان مخابرات منطقه هرمزگان با بیان اینکه شرکت مخابرات در جزیره کیش بیش از ۲۰۰ کیلومتر زیرساخت فیبرنوری برای ارائه خدمات مخابراتی ایجاد نموده است، عنوان کرد : درحال حاضرقریب به ۷۰۰۰ پورت ظرفیت شبکه برای واگذاری سرویس FTTH در جزیره کیش ایجاد و حدود ۳۰۰۰ پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.
درهجدهمین نمایشگاه صنعت کیش که در محل دائمی نمایشگاه های جزیره کیش برگزار شد، با تمرکز معرفی سرویس های مبتنی برفیبرنوری با رویکرد IOT تفاهم نامه های جدیدی برای ارائه سرویس FTTH به تعدادی از برج های مسکونی و نیز مجتمع های تجاری جزیره کیش با مدیران و مالکین آنها منعقد گردید.
غفوری مدیرتجاری مخابرات منطقه هرمزگان افزود ؛ مخابرات منطقه هرمزگان آمادگی ارائه سرویس های نوین مخابراتی از بستر فیبرنوری در اکثرمناطق جزیره کیش و نیز سایرمراکز شهرستان های استان را دارد و متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر جهت ثبت نام، به مراکز مخابراتی شهر محل سکونت خود مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰ پورت FTTH درسطح استان هرمزگان توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است و قریب به ۷۰۰۰ خانوار درسطح استان از این خدمات جدید استفاده می نمایند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار