فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قم:
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم از دستگیری سه متخلف شکار و صید در تالاب بهشت معصومه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، طیب احمدی با اشاره به افزایش گشت و پایش یگان حفاظت محیط زیست استان در فصل مهاجرت پرندگان اظهار کرد: تالاب‌های استان با قرار گرفتن در مسیر مهاجرت پرندگان، همه ساله پذیرای پرندگان مهاجر بسیاری است.

وی با بیان اینکه تالاب‌های استان به ویژه تالاب‌های مره و بهشت معصومه به صورت مستمر مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرند اظهار کرد: در حین انجام گشت در تالاب بهشت معصومه سه متخلف که بدون داشتن مجوز اقدام به شکار و صید غیرمجاز کرده بودند، دستگیر و دو قبضه اسلحه از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم افزود: متاسفانه این متخلفین دو قطعه خوتکا که از پرندگان مهاجر آبزی است را شکار کرده بودند که پس از دستگیری، پرونده تخلفات آنها برای رسیدگی و صدور رأی در مراجع قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تالاب‌های استان به دلیل خشکسالی‌های اخیر بسیار کم آب شده‌اند تصریح کرد: همشهریان و دوستداران طبیعت می‌توانند هرگونه گزارش خود از تخلفات شکار و صید و نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی را با شماره تلفن 1540 در میان بگذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار