همزمان با آغاز هفته پارالمپیک از 18تا 24مهرماه جشنواره پارالمپیک ویژه معلولان و جانبازان ورزشکار روز شنبه در ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 10 October 2015
به گزارش سایت تابناک ایلام،سرپرست معاون توانبخشی بهزیستی ایلام اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز با حضور 70ورزشکار زن و مرد معلول و جانباز در ایلام برگزار می شود.

فرمان عزیزنیا افزود: شرکت کنندگان در رشته های بسکتبال با ویلچر در سالن وزشی شهدای میمک، شطرنج نابینایان و کم بینایان در استادیوم تختی، تیراندازی بانوان معلول و جانباز در سالن شهدای میمک و دو و میدانی در دو ماده 100متر و 200متر نابینایان و کم بینایان با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای معلولان و جانبازان برگزار می شود بیان کرد: در پایان برگزیدگان این جشنواره در رشته های مختلف مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی شعار امسال هفته پارالمپیک را توکل، توانمندی، امید، شادابی عنوان و گفت: برای برگزاری جشنواره امسال کمیته ای متشکل از بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی، شهرداری، هیات جانبازان، معلولان و نابینایان و کانون ناشنوایان تشکیل شده است.

وی دیدار با امام جمعه، همایش پیاده روی جانبازی معلولان و جانبازان و میثاق با شهدا را از دیگر برنامه های هفته پارالمپیک در این استان برشمرد. / ز

11هزار معلول و 11هزار جانباز در استان ایلام وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار