رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف در تمامی محورها ، باتوجه به لغزندگی جاده ها ، از شهروندان در خواست کرد از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 12 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد پورشمس" افزود :‌ به همت کارکنان پرتلاش و زحمت کش اداره راهداری برای برف روبی جاده ها، همچنین حضور خستگی ناپذیر پلیس در تمامی محور ها ، تمامی مسیرهای اصلی باز و تردد در حال انجام می باشد.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به شرايط نامساعد جوي، پليس و ساير نيروهاي امدادي در سراسر محورهاي مواصلاتي استان در حال خدمت رساني به هموطنان عزيز مي باشند و بهتر است که با وجود چنین شرایطی، شهروندان از سفرهاي غيرضروري خود داري كرده و در صورت رانندگي نیز از زنجيرچرخ و دیگر تجهيزات ایمنی مناسب استفاده کنند.
سرهنگ پورشمس با تاکید بر رانندگي با سرعت مطمئنه و رعايت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، و دیگر احتياط‌ هاي لازم از سوی رانندگان در شرایط نامساعد جوی یادآور شد: از رانندگان قانونمند، انتظار مي رود که با توجه به لغزنده بودن اغلب جاده ها ، در سطح محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهايت همكاري را نیز با پلیس و دیگر نیروهای امدادی به منظور ارائه خدمات بهتر به عموم مردم، داشته باشند.
وی درپایان اطلاع رانندگان ، از سلامت فنی خودرو ، کنترل سیستم های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین را امری ضروري دانست و افزود: هموطنان برای دریافت آخرین اخبار از وضعیت جاده های استان، می توانند با شماره تلفن های ۲۷۰۰۰ و
۳۳۶۸۵۵۲۴ تماس حاصل و یا به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار